Favorit youtubers

Jag har länge följt många tjejer på Youtube. Sådana som lägger upp bra skönhetsvideos osv. Tänkte tipsa om några jag följer, och berätta lite om dem och vad dem gör för videos.

 Linn Ahlborg - 14 årig tjej från Gävle som bloggar på linnahlborg.se och även driver Youtube kanalen Linn Ahlborg. Hennes kanal har snart nått 50 000 prenumeranter. Hon lägger upp olika sorters videos. B.la smink tutorials och hauls, det är nog min favorit kanal på Youtube.

 
 
Missglamorazzi - Missglamorazzi (Ingrid) är en vuxen tjej från USA som driver en väldigt stor Youtube kanal med ca 2 155 100 prenumeranter. Hennes videos är toppen, engelskan förstör absolut inte hennes videos, det gör bara hennes videos mycket bättre. Hon gör också skönhetsvideos och massor av annat skoj.
 
 
Smilla Norryd - Smilla driver Youtube kanalen smillasbeauty. Hon har nästan 19 000 prenumeranter. Hon är ganska lik Linn med sina videos, dem flesta youtubers gör samma videos fast på olika sätt. Hon är 14 år och bor i Stockholm.
 
 
 
Jag tycker ni ska kolla in deras bloggar och Youtube kanaler.
 
Imorgon är det skolstart igen, vill ha mer jullov. Men kommer uppdatera mer imorgon, p&k.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback